FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Plakater og rammer

Hvilken kvalitet er jeres plakater?

Vores plakater er af rigtig god kvalitet!

Vi printer vores plakater på din bestilling – Det betyder at du altid vil modtage en helt ny plakat.

Vi printer vores plakater på et ubestrøget 230g ark fra ‘Hahnemühle’. Hahnemühle-ark er i så god kvalitet, at hvis du opbevarer arket korrekt, så kan du godt regne med, at det holder i mange år. Hahnemühle-ark står for tysk kvalitet og virksomheden er etableret tilbage i 1584 i Dassel, Tyskland.

Se alle vores plakater her.

Bæredygtige plakater

Vores plakater er printet på bæredygtigt FSC-certificeret papir og bliver leveret i paprør som er 100% genbrug.

Vi er en del af ‘Miljøvenlig Pakning’, og vi bestræber os på at bruge mindst muligt energi og resourcer i vores produktion og forsendelse.

miljøvenlig pakning

Hvilke størrelser er jeres plakater?

Som udgangspunkt kan du købes vores plakater i størrelse: A5, 30 x 40 cm. , 50 x 70 cm. og 70 x 100 cm.

Størrelse ‘A5′ måler 14,8 x 21 cm.
Størrelse ’50 x 70 cm.’ kaldes også for ‘B2′.
Størrelse ’70 x 100 cm.’ kaldes også for ‘B1’.

 

Hvilken kvalitet er jeres rammer?

Vores rammer er af den bedste kvalitet på markedet!

Rammerne er af massivt egetræ og er håndlavet i Italien. Rammerne er lavet af FSC-certificeret træ.

Størrelse A5, 30×40 og 50×70 er med rigtigt glas. Størrelse 70×100 er med tykt plexi-glas.

Hvad er tykkelsen på jeres rammer?

Træet på vores rammer er 1,5 cm dybt og bredt på rammerne i A5, 30 x 40 og 50×70 cm. Træet på rammerne i 70 x 100 cm. er 2 cm dybt og bredt.

Vil I indramme mine plakater for mig?

Ja. Som udgangspunkt leverer vi altid dine plakater indrammet, hvis du vælger at købe rammer til dine plakater.

Det koster ikke ekstra at få indrammet dine plakater.

Kan jeg købe jeres plakatrammer uden plakater?

Ja. Du kan købe vores plakatrammer eksklusiv plakater her.

Info om Brainchild

Hvad går Brainchild ud på?

Hos Brainchild fortolker vi danske møbelklassikere bogstaveligt.

Vores plakatserie hedder »Original« og består af ægget, koglen, svanen, dråben, myren, bamsen, flowerpot og vintergækken.

Den bogstavelige fortolkning af ægget, fås også som træfigur.

‘Ægget figuren’ er 10 centimeter høj og fås i mørkt mahognitræ og lyst træ med sølv- og guldfarvet fod.

Hvorfor hedder I Brainchild?

Vi hedder Brainchild, fordi det betyder ’en original idé’. Vi kan ikke hedde andet, for vi tager jo danske møbelklassikere tilbage til originalen.

Hvorfor hedder jeres plakatserie 'Original'?

Hos Brainchild tager vi ordene helt bogstaveligt og følger de danske designklassikere tilbage til originalen – tilbage til de ord, der inspirerede formgivningen. Derfor har vi navngivet vores plakatserie ‘Original’.

Ordrehåndtering

Hvor lang er leveringstiden?

Alle ordrer modtaget inden kl. 10:00 på hverdage, vil som udgangspunkt blive sendt samme dag. Ordrer modtaget herefter vil blive sendt den efterfølgende hverdag.

Hvilken leveringsmetode benytter I?

Vi sender pakker med GLS. Vi sender både til GLS PakkeShop og med privat- eller erhverv omdeling.

Hvad koster fragten i Danmark?

Der er gratis fragt til GLS PakkeShop på ordrer over 499,-

På ordrer under 499,- koster fragten 49,- til en GLS PakkeShop.

Hvis du ønsker at få pakken omdelt til en privat- eller erhvervsadresse, koster det 79,-

Kan jeg spore min pakke?

Ja, det kan du. Når vi har sendt din ordre afsted, modtager du en e-mail med et link til pakkesporing.

Sender I til udlandet?

Ja. Vi kan sende til hele verden.

Hvad koster fragten til udlandet?

Du kan se prisen for fragt til det pågældende land inde i kassen, før betaling.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Betalingskort
Vi tager imod MobilePay, VISA/Dankort, VISA, MasterCard og Diners Club.


 

Direkte bankoverførsel
Hvis du vælger ‘direkte bankoverførsel’ som betalingsmetode skal du indbetale ordrens beløb til nedenstående kontooplysninger. Du bedes påføre dit ordrenummer på overførslen.

Registreringsnummer: 7320
Kontonummer: 0001723944
Djurslands bank

Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker pengene fra din konto, når vi har sendt din ordre afsted.

Kan jeg returnere min ordre?

Ja, det kan du godt.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, bedes du sende en mail til kontakt@brainchild-original.dk, med dit ordrenummer samt en besked om, at du ønsker at sende din ordre retur.

Husk at betingelserne for returnering skal være opfyldt.

Min pakke er blevet beskadiget under forsendelsen – hvad skal jeg gøre?

I tilfælde af at din ordre bliver beskadiget under transporten, sørger vi naturligvis for at du får et nyt produkt. For at vi kan behandle din reklamation, skal vi bede dig om at sende billeder af:

1. Det beskadigede produkt.
2. Pakkens udvendige beskyttelse, med en synlig pakkelabel.
3. Pakkens indvendige beskyttelse.

Billederne, ordrenummer, samt beskrivelsen af reklamationen skal sendes til kontakt@brainchild.dk

Kontakt os

Hvis du har spørgsmål til din ordre, vores produkter eller til noget tredje, så er du velkommen til at benytte kontaktformularen eller skrive en mail til kontakt@brainchild-original.dk

Vi besvarer din henvendelse inden kort tid, og som regel også aften og weekend.

Danske møbelklassikere fortolket bogstaveligt

Brainchild fortolker ordene helt bogstaveligt og følger de danske designklassikere tilbage til originalen.

Læs mere om Brainchild