FAQ – Ofte stillede spørgsmål

Plakater og rammer

Hvilken kvalitet er jeres plakater?

Vores plakater er af rigtig god kvalitet!

Vi Giclée-printer vores plakater på din bestilling – det betyder at du altid vil modtage en helt ny plakat.

Vi printer vores plakater på et ubestrøget 230g ark fra ‘Hahnemühle’. Hahnemühle-ark er i så god kvalitet, at hvis du opbevarer arket korrekt, så kan du godt regne med, at det holder i mange år. Hahnemühle-ark står for tysk kvalitet og virksomheden er etableret tilbage i 1584 i Dassel, Tyskland.

Se alle vores plakater her.

Hvilke størrelser er jeres plakater?

Som udgangspunkt kan du købes vores plakater i størrelse: A5, 30 x 40 cm. , 50 x 70 cm. og 70 x 100 cm.

Størrelse ‘A5′ måler 14,8 x 21 cm.
Størrelse ’50 x 70 cm.’ kaldes også for ‘B2′.
Størrelse ’70 x 100 cm.’ kaldes også for ‘B1’.

 

Hvilken kvalitet er jeres rammer?

Vores rammer er af den bedste kvalitet på markedet!

Rammerne er af massivt egetræ og er håndlavet i Italien.

Størrelse A5, 30×40 og 50×70 er med rigtigt glas. Størrelse 70×100 er med tykt plexi-glas.

Hvad er tykkelsen på jeres rammer?

Træet på vores rammer er 1,5 cm dybt og bredt på rammerne i A5, 30 x 40 og 50×70 cm. Træet på rammerne i 70 x 100 cm. er 2 cm dybt og bredt.

Vil I indramme mine plakater for mig?

Ja. Som udgangspunkt leverer vi altid dine plakater indrammet, hvis du vælger at købe rammer til dine plakater.

Det koster ikke ekstra at få indrammet dine plakater.

Kan jeg købe jeres rammer uden plakater?

Ja. Du kan købe vores rammer eksklusiv plakater her.

Ordrehåndtering

Hvor lang er leveringstiden?

Alle ordrer modtaget inden kl. 10:00 på hverdage, vil som regel blive sendt samme dag. Ordrer modtaget herefter vil blive sendt efterfølgende hverdag.

Hvilken leveringsmetode benytter I?

Vi sender pakker med GLS. Vi sender både til GLS PakkeShop og med privat- eller erhverv omdeling.

Hvad koster fragten i Danmark?

Der er gratis fragt til GLS PakkeShop på ordrer over 499,-

På ordrer under 499,-, koster fragten 49,- til en GLS PakkeShop.

Hvis du ønsker at få pakken omdelt til en privat- eller erhvervsadresse, koster det 79,-

Kan jeg spore min pakke?

Ja, det kan du. Når vi har sendt din ordre afsted, modtager du en e-mail med et link til pakkesporing.

Sender I til udlandet?

Ja. Vi kan sende til hele verden.

Hvad koster fragten til udlandet?

Du kan se prisen for fragt til det pågældende land inde i kassen, før betaling.

Hvilke betalingsmetoder kan jeg benytte?

Vi tager imod MobilePay, VISA/Dankort, VISA, MasterCard og Diners Club.


Hvornår trækker I pengene fra min konto?

Vi trækker pengene fra din konto, når vi har sendt din ordre afsted.

Kan jeg returnere min ordre?

Ja, det kan du godt.

Hvis du ønsker at returnere din ordre, bedes du sende en mail til kontakt@brainchild-original.dk, med dit ordrenummer samt en besked om, at du ønsker at sende din ordre retur.

Husk at betingelserne for returnering skal være opfyldt.

Min pakke er blevet beskadiget under forsendelsen – hvad skal jeg gøre?

Hvis uheldet i mod forventning er ude og din pakke er blevet beskadiget under forsendelsen, skal du: Skrive en mail til kontakt@brainchild-original.dk med dit ordrenummer samt sende billeder af det beskadigede produkt, emballagen, og pakkens indvendige beskyttelse.

Skriv til os

Hvis du har spørgsmål til din ordre, vores produkter eller til noget tredje, så er du velkommen til at benytte kontaktformularen eller skrive en mail til kontakt@brainchild-original.dk

Danske møbelklassikere fortolket bogstaveligt

Brainchild fortolker ordene helt bogstaveligt og følger de danske designklassikere tilbage til originalen.

Læs mere om Brainchild